ALL GOOD THINGS COME TO AN END

uppe ännu senare idag än igår och jag känner att nästa vecka kommer bli en tung vecka. nästa vecka kommer man inte kunna fortsätta komma hem klockan tre för att man for ut klockan nio. nästa vecka kommer allt falla tillbaka på livet som ingen orkar med eller vill veta av. nästa vecka börjar skolan...
känns som sommaren bestått av ingenting! jag har inte gjort någonting sen jag jobbade som jag kan säga "fan så kul det var" eller "det måste vi göra om" för det har inte funnits något sånt. vi har gjort småsaker som är bra i sig men inget stort. inget av speciellt värde.
får se till att nästa helg blir minnesvärt då man får göra sånt som man ännu inte gjort än men man gör det bara för att ha gjort dom i sommar! och det enda jag ber om är en varm dag till så man kan få ligga på en strand och känna att det verkligen är sommarlov!


frukost nu.
hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0