-'*¨^_

dag ett idag och det gick bra fick lite info sen vid tio var det hela över så då åt vi sen tog jag med mig sanna för att möta upp maja så jag kunde få rådgivning vilka block jag skulle köpa och jag köpte ganska fina faktiskt :) så jag är nöjd! sen blev det ett till par skor också och nu köpte jag svarta fina puma som till och med var nedsatta och det glädjer mig ännu mer för jag har kollat på dom förut också så det känns underbart! (Y)
lektioner enligt schema imorgon däremot och det är ju halverst..... men jaja nu är det igång igen!

sitter med den "nya" datorn i knäet nu och andledningen till tassarna (" ") är att den är inte min riktigt än utan det enda jag behöver göra är att säga ja till pappa så är den min! har lånat hem den så jag ska få känna på den osv men det enda jag har är om den är för stor? det hela vore så himla mycket lättare om jag bara fick en och sen inget mer men nu får jag ju välja själv eftersom jag ska köpa den själv så det sätter en liten kniv i hjärtat på mig men denhär är tydligen allt jag behöver och lite till :) så hoppas på det för jag tror jag kör på denhär nästan faktiskt!

ska börja dra mig emot mamma snart igen och lömna datorn efter mig och fundera till imorgon också! men vi hörs absolut imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0