TOPPENVÄDER!

not. slasket är tillbaka och hur länge ska det hålla nu då innan det blir snö? eller det kanske vänder på riktigt nu och blir vår? vem vet!
veckans kanske drygaste dag idag - röst och rörelse - samhälls - röst och rörelse IGEN! och pjäsen börjar lika lite mer men den ska visas upp nästa vecka och jag kommer göra bort mig så förbannat känner jag.. kommer bli en flopp och jag känner att jag har ingen ork till att försöka se till att den blir annat! =/
mår konstigt i huvudet (?) och det går tydligen magsjuka igen som jag gärna skulle vilja slippa dra på mig. har hållit mig än så länge fast typ alla i min omgivning haft det och då tänker jag inte dra på mig det nu heller!

hur vore det om jag röjde lite i mitt rum, ringde pappa och frågar vad vi riktigt ska äta, dricker sju liter vatten och gör mat? ja det är väl det jag ska stsa på nu!
hör imorgon för sen blir det träning sen plugg.. över & ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0