SUMMER BREEZE

jättebra väder idag igen och glömde skriva igår men jag hade verkligen inte tid; skola - hem - skola (mentorsamtal) - hem och äta - mormor och morfar sen glömde jag bara bort det men det är sånt ni får ta =)
datakunskap nu och vi slutar väl snart tror jag? hoppas jag! har gjort alla uppgifter och nu måste jag nog reppetera om jag ska klara Excelprovet vi har om två veckor. det vore ju något om jag verkligen fick MVG på dethär och inte en poäng ifrån som på Word. vore lite surt om det blev samma sak igen =P

hoppas dagen gå sjukt fort så jag kan fara och träna sen eftersom anna var sjuk igår och det inte blev någon box! men får ta det på måndag istället sen kör vi core och gym hela veckan istället! =)

vi hörs nog ikväll om jag kommer ihåg det ikväll =) tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0