MODEBLOGG

jag satt och tänkte bara såhär på ingenting och hur i hela har alla modebloggare råd med deras garderob? får alla X antal tusen varenda månad för att försöka ge Sveriges invånare ett snyggare utseende? och hur började dom som modebloggare? föddes dom med garderoben och sen kom dom på en dag "jag ska börja lägga ut outfits idag tror jag". dom gör det och sen börjar pengarna komma in på kontot tusenlappar efter tusenlappar. hur blir det så? hur vet dom vad som kommer godkännas och ratas av dom andra bloggarna som har samma plats i bloggvärlden?
det är klart alla försöker följa modet och ha det "senaste" men hur lätt är det när man har en inkomst på ca 1000kr + studiebidraget varenda månad? hur lyckas man? vars tar till exempel alla mina pengar vägen? min räddning är att jag har en storasyster som har större koll, större plånbok och större garderob men då är nackdelen att hon inte alltid vill att jag ska ha hennes kläder men det är ju bara nått jag får ta och sen försöka hitta insepration till sånt som passar tjockleken på min plånbok och min stil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0