MILLION FACES

jobb idag och det gick super! gick upp 07.47 och 08.05 så var jag typ klar! jag trodde verkligen att det skulle ta femton år att få upp allt hår i klämmor men icket så då hade jag istället tid för lite pokémon :)
jag borde egentligen ta mig något att äta? en räkmacka som jag tog hem från jobbet? sen hoppa i duschen och hitta på nått ikväll. alla festar eller är upptagna så vet verkligen inte vad jag ska hitta på ikväll faktiskt=/ är nästan lite sugen att fara till lövånger men då är jag rädd att jag kommer bli sjukt uttråkad och sen kommer nån ringa när jag är där så jag chansar inte!

image203

om jag inte gör något av värde ikväll kanske jag ska styra en ny header? får se om orken till det finns!
ska gå och titta in i kylskåpet nu och hoppas att jag har något i handen när jag stänger det efter fem minuter! ha en bra lördagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0