MAY IT BE

pain
känns som jag slitit ut varenda muskel jag har och att varenda kota är förflyttade och jag körde inte ens speciellt hårt idag! jag tror det kan bero på att jag försöker ignorera att jag är förkyld och tränar iaf och det är väl inte det smartaste jag kan göra egentligen men.. tror jag ska ta det lugnt nu tills på måndag då box väntar så jag kan ta ut mig riktigt då istället för att småträna hela tiden och vara "halv sjuk"

känns som veckan har gått både jättefort och jättesegt. haft en dag före i huvudet hela tiden men nu börjar det rätta till sig och imorgon är det fredag och dagen efter det är lördag och dvs. umeå och hitta jeans!=) och dagen efter det är söndag och helgen är slut igen. fast har inte så ansträngade vecka eller jo fast nä
måndag - 1 lektion; samhälls och dessvärre prov
tisdag - vanlig dag + nationella eng läs/hör
onsdag - VALBORGS - vanlig dag och referaten in
långhelg och skola igen. en evighetsmaskin.

ska lägga mig i soffan och sova tills maten är klar nu sen på en promenad med amanda=) over och out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0