MARIA SÄGER: SKA GÅ UT OCH DANSA VARJE KVÄLL, SKA GÅ UT I GATLJUSET

åh =) trodde inte det skulle funka alls att logga in efter som det har varit lite knas i några dagar men my oh my vad överraskad jag blev:)
vädret är verkligen hur härligt som helst i skellefteå idag! solen högst på himmlen och om man tittar ser man enbart klarblått och sånt gör mig så fruktansvärt glad :D nu är det vår och då är det inte långt till sommaren! idag är det även exakt 9 veckor kvar till skolavslutningen och sånt gör mig ännu gladare! idag är verkligen en bra dag!?:) det enda som inte gjorde den bra var att jag hatar skolan och drog på mig en frånvaro för att jag verkligen inte orkade ha matte och gick istället ut och satte mig i solen med linda och ida (snart hittar väl mamma eller pappa min blogg och jag får höra några visa ord om att man ska sköta skolan) och jisses så härligt så jag gick hem idag istället för att ta bussen och det var det lätt värt!
jag lovade ju att bjuda snart och jag ska men jag skulle kunna ta hela min spelningslista just nu men det orkar jag då rent inte då jag ska välja ut nån imorgon och bjuda på för det var ett bra tag sen ni kunde se en youtube länk här nu!

små citroner gula (en bok som ska vara utläst imorgon som jag har ca 100 sidor kvar av) och laxpasta väntar!
over and out

image193
malå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0