LIFE IS SHORT

blev ingen träning för det kändes nog jobbigt att cykla hem från skolan och att sitta med maja och maria i stan och ha solen i ögonen lät myyycket bättre! =) gick fansktisk på suntan iaf men jag blir ju aldrig brun!? det kan göra mig förbannad att jag föddes med enbart pigment i ansiktet - mina fräknar!
jag skriver enbart nuför quinnorna jag ska vara med ikväll verkar ha problem med att göra sig klara och ta på sig nått bekvämt istället för en balklänning! alla ska duscha sen ska alla fixa håret sen ska alla hitta nått att ha på sig och här sitter jag själv bara med en ful längre tshirt, strumpbyxor, en sjal och massa jävla klämmor i håret! jag orkade inte ens med att göra ett försök på att se piggare ut med smink utan dom får fan tåla det och jag orkar inte med tanke på att det blir tidig kväll ikväll heller och då är det enbart jobbigt att tvätta bort det sen!

aja ska plocka undan nu sen invänta dom snabba!
hörs imorgon efter arbetsdagen=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0