JAG VAR ETT MÅNDAGSBARN

dagen för före samhällsdagen
pluggat hela dagen om man räknar det så. vaknade vid elva men somnade om till två - upp - tv - plugg/filosofera - mat - plugg/filosofera - tv - plugg/filosofera
kan inte koncentrera mig många sekunder och nu försöker jag ta mig igenom 20 sidor i samhällsboken.. jag hatar upplägget våran lärare har hela tiden och framför allt så hatar jag prov! att sitta och lära in mig vad ett humankapital är och hur BNPkakan kan fördelas för att sen sitta ocxh skriva ner det på ett papper till en konstigt förmulerad fråga. det är ju en sak att dom måste kolla vad vi kan men att alltid ge oss ett frågepapper som vi ska göra på två lektioner för att han sedan ska kunna gå igenom dom och skriva ner två ord på tavlan som tydligen svarar på hela frågan... är så sjukt less för jag får inte in allt i hjärnan hur mycket jag än försöker för det är så jävla många ord som ska förklaras och vad hör till vad och vad menas då! jag vill bara att dom börjar ge oss uppsatser vi får skriva in hemma och lämna in! det är mer något för mig!
hela veckan känns bara tung även fast vi bara går till onsdag men samhällsprov imorgon, NA på tisdag och sen ska referaten in på onsdag som jag fortfarande inte skrivit. sen måste jag till tandläkaren också och byta ut min plast så jag slipper skära av mig tungan snart för snart är jag antingen utan plast helt eller så är jag utan tunga. bara att välja!

sen vad tusan händer på onsdagkväll?
samhällsboken väntar och återstående 10 sidor ska läsas, antekningarna och frågorna ska gås igenom innan det blir att ens fundera på natt för denna damen!
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0