INTENSIV RÖD

det kliar i/på huvudet nu när jag sitter här med en rödfärg i håret som absolut inte kommer bli lika snygg som min vanliga färg jag brukar ha men det är väl sånt man får ta om det nu ska få fortsätta vara rött. var även och klippte bort lite slitet hår och kapade luggen till något jag förhoppningsvis gillar mer när den är lite lite längre och när jag får fixa den som jag vill istället för tre stripor som ligger slickat mot pannan av allt vax som är inkletat!

ska skölja ur färgen nu känner jag för snart blir jag tokig och jag är inte säker på att jag egentligen skulle haft i den så pass länge jag haft i den nu? sköljas måste det nu iaf innan jag blir tokig! brb =)
. . . . .
nu så =) det ser då rött ut men nu beror det bara på om det är typ fläckigt och om min utväxt skriker rött medans resten av håret bara är rödbrunt =/ får torka det sen se om jag ska skratta eller gråta (Y)

imorgon är det onsdag och jag skulle verkligen vilja ha helg redan nu! det känns att jag började 09.30 i måndags trots allt och det värsta är att det är likadant nästa vecka igen... men då slutar jag halv två istället och har bara en lektion måndagen där på! =)=)
skola till fyra imorogn iaf sen träning någongång på kvällen (NÄR BÖRJAR AFROCOREN???) och det blir nog bra eftersom idag är en träningsfri dag sen ons, tors och fre kör vi stenhårt igen och på lördag taggar vi för jobb ;-)

jag slutar berätta om sakerna utan värde nu så hörs vi förmodligen imorgon antar jag? tjingan


Kommentarer
Postat av: anna

känn pepp för jobb elin!!! är fan råtaggad=D nu kanske jag till och med vågar avancera och ställa mej i kassan nån sekund :$

2008-04-15 @ 22:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0