INGEN MÅR SÅ BRA SOM JAG

fronda - ingen mår så bra som jag

en ny header och en ny profilbild men vi får se hur länge dom stannar med tanke på att jag själv är med på bilderna och det är precis sånna bilder jag kräks på efter ca två dagar så vi ser om vi har tur denna gång och dom får stanna en vecka iaf eller om dom är borta redan imorgon men jag tackar josefin hjärtligt för dom iaf :) jag kallas för övrigt kontrast_tjejen91 snart på skolan och ni ser ju själva oftast på dom bilder jag tagit att det ofta brukar vara skarpa och mycket färger! men i love it!

vi fick tillbaka svenskaprovet idag om antiken och jag tyckte jag hade ett brilliant svar på ena frågan
Hur skildras gudarna i Odyssén?
mäktiga
0,5p
vars kommer man ifrån om man svarar det och vars kommer våran lärare ifrån om hon ger mig poäng ens?men 29,5p lyckades jag kamma hem och ett solklart g iaf :) det tackar vi för!

jag lovade ju att bjuda och här har ni en utav dom lugnare låtarna som roteras på spellistan;

lite färsk annanas, tv sen säng väntar :) vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0