(#) IN YOUR EYES I SEE THE SUNSHINE

solen är framme idag också och det gör att allt känns så mycket lättare!
slutar om två timmar och nu är det snart bara datakunskap kvar sen är det ännu en efterlängtad helg! jag är jätte sugen på att jobba imorgon faktiskt för vi har suttit och pratat om glass idag och det är precis det jag ska äta imorgon på jobbet! mmmmmm kulglass med massa sås och strössel! (Y)
jag vill bara sluta nu och fara och träna med maja så jag kommer hem och i duschen någon gång! och amanda, jenny och maja det är hos mig vi ska vara ikväll om vi ska göra någonting för emma jobbar natt och mamma är i lövånger så kom bara sen?
ska börja på min powerpoint nu om jag orkar sen överleva datakunskapen! god dag!


:) you make me lalala


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0