HOW FAR WE'VE COME

goda dagens=)
blev en hyffsat tidig kväll igår, två minuter i tolv drog jag täcket över mig och jag antar att jag somnade innan klockan slått 00.00 men det brukar vara så efter en dags jobb =P min rygg fick ta en smäll i fredags känner jag för den är allt utom som den ska vara men det går ju om så småning om =)
idag blir det antingen fotboll i hamn eller gossip i sängen det beror på så himla mycket och en utav orsakerna är när man ska avgå till hamn och den andra hur kallt det är och den tredje är när jag och mamma ska till maxi på hårfärgsjakt! hur som helst blir det bog bra iaf =)
jag och tigist satt och såg så ska det låta igår när vi kommit in från kylan vi fick känna på norvalla och jag saknar att sjunga hur mycket som helst! jag saknar att ha musik på skolan (att jag inte valde det nu som jag hade tänkt borde jag ha ett skott i pannan för) och jag saknar bara att sjunga med när jag sitter vid datorn för jag gör aldrig det längre! kråkan jag hade i halsen har blivit sämre med varje dag som går och det kan nog bero på att jag aldrig sjunger längre så jag har väl mig själv att skylla eller så har jag börjat höra det ni hör ;-)

all we can do is keep breathing
maxi och hamn/gossip väntar =) ses ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0