HELLO ALONE

........................... sugen på;
godis
pdol
att ha orken till att ta mig till friksvårds
sommar
att köket inte såg ut som ett helvette och likadant mitt rum
att jag bara drar ner två referat med MVG i spetsen
att samhällsprovet har MVG i spetsen
nya kläder
nya skor
att jag vinner tävlingen jag är med på i en blogg = smink för 1200
att min ipod hade batteri
att hitta sladden så jag kan ladda ipoden
ATT RESTSKATT SKA UTPLÅNAS FRÅN JORDEN
ATT JAG INTE BEHÖVER BETALA 915 KR I RESTSKATT I AUGUSTI!!!!!!!!!!


om allt detta^ bara kunde hända så vore det ju något!
förbannat. så (knäpper med fingrarna) fort kan det gå från uppåt till neråt. orkar inte många sekunder. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0