GÖR DET GODA GODARE

rätt aktivt datorsittande idag och med det menas rätt aktivt bloggande!
vid halv tolv åkte vi iväg till umeå så jag kunde komma hem med ett par jeans, en väska och två linnen sen vad jag hemma vid halv sju igen och då kom tigist direkt sen har jag bara inte suttit nått för vid åtta for vi till atorp sen gick vi till stan sen hämtade david och ante oss vid ainas vid elva sen sen har vi varit hos ante till nu så ni förstår kanske. emma hämtade oss men hon skulle och hämta pappa igen så nu sitter jag hemma själv och trycker lite chips och funderar på om jag vågar he på musik ens för om jag gör det finns det en risk att en kärring står bakom dörren efter fem min såatt!

kanske ska trycka några till chips sen sova? men det sjuka är att jag inte ens känner mig så trött öven fast jag var uppe halv tio och inte la mig allt för tidigt i fredags? men nu är det fan dags för några timmars sömn så jag kanske får in allt jag behöver veta och lite till av samhällsen imorgon! (börjar plugga en dag före denna gången med precis som alla andra gånger. dumfan.)
godnattså hörs vi kanske imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0