DRUNKENMUNKEY

film en massa jävla godis och ett kung sällskap! DET är vad jag vill ha imorgon! hemma och mysa med en gulle. det vore fan nått?
orkar inte med valborgs
orkar inte med att precis VARENDA människa ska vara onykter utom jag
orkar inte med att alla ska till en jävla skog
orkar inte med att jag har tomma fält i fotoboken
orkar inte med att jag fick skitont i magen för ett tag sen
orkar inte med att jag inte har träningsvärk i armarna idag
orkar inte med att jag inte orkar med friskvårds idag
orkar inte med att vara ägare till en blogg som typ 3 människor läser (hej maja, amanda och linda)

nu orkar jag inte med att skriva ner vad jag inte orkar med längre
media 35 min till sen hem och städa innan mamma kommer hem från sthlm så hon slipper brinna sönder.
MMMMMMMM hell så kul! tjing.

Kommentarer
Postat av: ¤¤

hej =)

2008-04-29 @ 18:55:06
Postat av: sandra

ge mig ett leende din sura jävla satan!
hehe

2008-04-29 @ 21:40:24
URL: http://sluu.blogg.se
Postat av: sara

Öj, don´t forgettttttttt me honey!

2008-05-02 @ 09:26:43
URL: http://seekund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0