DAYS OF OUR LIVES

fredag, underbara fredag!
jag hedde in första riktigt fina bilden som jag gillar i fotoboken idag och den sidan blev fan kanoners! (Y) gillar den skarpt men får se på tisdag igen om den fortfarande är bland topp tre ;-) min ipod har nog börjat se sina sista dagar och jag vill inte ens tänka på det utan att det tar ont! får bli en ny eller in med den på lagning och vara utan den i tre år, det är sånt jag får ta om den ska kunna leva drygt ett år till!
aja skit it =) helg nu och det ska sovas och tränas och umgås =) det är vad jag tänker få ut av min helg iaf! ska dra ner träningskläderna och lite behövligt för en helg hos pappa i en väska nu för att hämta resten på söndagoch sen bara vänta på ett samtal av han så han kan hämta mig =) hörs!
over and out

image199

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0