BREAK THE ICE

ni vet vädret jag pratade om i ett inlägg för några dagar sen som var så underbart? det är borta! redan igår började det bli dimmigt och sen idag när jag vaknade och kollade ut så var det bara grått och trist men det värsta är inte sagt än; NU SNÖAR DET! jag orkar verkligen inte med att det ska vara grått för man blir så jävla glad av bara vädret när det är sjukt underbart ute! sjukt less på vinter och kyla nu iaf!


ska se om jag hittar mig några bullar i frysen sen ska jag göra mig en latte och krypa upp i fotöljen innan jag måste fram med dammsugaren som MÅSTE fram innan mamma kommer hem så kanske tar det först?
vad tycker ni om nya headern och det btw? :)

Kommentarer
Postat av: sandra

nice har jag ju sagt, NICE!

2008-04-03 @ 15:06:27
URL: http://sluu.blogg.se
Postat av: ¤¤

snyggggt! (Y)

2008-04-03 @ 23:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0