BELIVE - ELLIOTT YAMIN

nu har jag lugnat ner mig lite och det blir som det blir! jag vet själv att jag inte kommer sitta hemma hela kvällen med film och godis hur härligt det än låter utan även jag kommer vara ute för att alla andra är det och jag hatar att vara torrisen även fast jag känner för att vara det ibland!
men jag ber om ursäkt för mitt utbrott idag och det känns inte lika förjävligt med valborgs längre för vädret ska vara bra och jag hoppas allt blött försvinner bara!

ska antingen ta mig ut och gå eller upp på friskvårds? eller kanske inte? den som lever får se :)
hörs imorgon efter tandläkaren och innan "firandet" börjar!

__________
Postat av: ¤¤

hej =)

kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0