APRILHIMLEN

börjar lika vår i Skellefteå stad ännu en gång! strålande och lite värmande sol som sitter mitt på den klar blåa himlen och det är underbart! det blåser bara lite kyligt men det är sånt man får ta för vägarna börjar tina och snön försvinner!

Ge mig en kyss innan du går
att bygga en dröm på
En kyss innan du går
En kyss att bygga en dröm på



jag satt och tänkte idag på skolan och jag har ju helt klart valt fel linje.. min svenskalärare tycker att jag inte är speciellt bra på att skriva och att jag är bättre på det muntliga och det är inte vad jag fått höra annars.. jag förstår mig inte på mig själv när jag valde SPMJ egentligen eftersom jag alltid varit bestämd på att jag skulle gå MP sen typ åttan och sen blev det ändå att SPMJ låg på första valet på sökningen. varför sitter jag varenda dag i ett klassrum med dom som är där för att skriva - dom som är riktigt bra på det och dom tycker om det! och jag tycker det är skitkul att skriva men inte sånt vi får skriva på skolan utan det är där jag skiljer mig från sötrsta delen av mängden - jag älskar att fota och det är median jag är ute efter!
ni tänker säkert nu att men börja ettan igen då till hösten? men vem har orken till det? kanske bara tänkt så här nu efter som jag är så satans less på skolan och så men att gå ett extra år - no way! jag står ut och får väl utnyttja tiden på median på det bästa sättet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0