AND I KNOW THAT IT'S A WONDERFUL WORLD

sjukt bra dag på något underligt vis? känner av träningen lill lill och det är härligt! halsen är lite halverst och snart kommer väl en sjukdom över mig men det tacklar jag så jag är frisk och kry nu dom sista helvettes veckorna! allt mer av mina datum i kalendern på mobilen börjar vara i fetstil nu eftersom att det är något med skolan jag måste komma ihåg varenda dag? kanske ska fixa en till bloggen så jag kan dela med mig och ni kan förstå när jag gnäller på skolan? säg aldrig aldrig!

måste ta rycket och städa nu sen så kanske jag redan nu kan ta tag i mina referat som ska in om två veckor? lika bra att göra dom nu annars kommer det bli kvällen innan och då blir dom nog inte ens läsdugliga och nu ska jag fan visa min svenskalärare att jag inte är kass på att skriva!

städningen väntar! hörs imorgon efter träning och suntan (#)

Kommentarer
Postat av: ¤¤

imorgon ska vi se gråtarfilmer och mysa! :$

2008-04-17 @ 21:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0