ALWAYS WHERE I NEED TO BE

känner inte alls av gårdagens träning idag och vet inte om jag ens hinner dit idag =/ måste övningsköra, fara på maxi och hitta mina hårfärg, fara till mamma och hämta kläder/cykeln, göra matte inlämningen, leta fram garantin till min ipod och plocka undan i mitt rum så när ska jag ha två timmar över för att fara på friskvårds då? det kommer väl inte hända men då får jag väl istället dra irma broarna runt eller nått och sen köra lite fys här hemma? aja jag ser ju hur det blir!

image200

ska ner och äta frukost nu =) hörs KANSKE senare

Kommentarer
Postat av: ¤¤

vetu, om irmis inte vill gå broarna kan jag offra mig och ställa upp (A)

2008-04-13 @ 12:12:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0