AJ..

blåslagen innebär i mitt fall;
blå och uppsvullen haka
blåa och uppsvullna knän
axel sen inte ligger på rätt ställe
höft som är öm och förmodligen blå imorgon
huvudvärk

och allt detta hända på under två minuter - mission impossible på idrotten och jag mår röv nu. okej det är inte värre än när jag for i backen andra gången och gick av planen för då kändes det som jag skulle svimma och det lilla jag ätit till frukost skulle komma ut samma väg som det kom in och då mår man inte allt för bra =P
mamma gissar på liten hjärnskakning men näää detär nog över innan ikväll men hon tyckte ändå jag skulle ta det lugnt ikväll men jag skyller på att jag satt tre timmar framför datorn innan jag kom hem från skolan också men det går hon inte på så det blir väl attgöra som hon säger; hemmakväll! jobbar ändå imorgon så det är nog lugnt skulle kanske inte springa många mil ikväll så att =) det jag däremot garanterat ska göra är att försöka få bort lite av det svullna och slåa på hakan så jag slipper semisshandlad ut iaf =P

såg ni en tjej med ispåse som haltade sig genom anderstorps korridorer? det var jag!
hörs kanske sen ikväll annars får ni vänta till imorgon =) over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0