A SONG FOR YOU

sitter i datasalen nu som varenda fredag på eftermiddagarna. datakunskap och media efter varandra är ingen hitt med tanke på att jag har druckit på tok för lite vatten idag och att jag mycket hellre skulle ha suttit ute och jobbat på fräknarna lite till! =) men gavin ljudas i mina öron och boken är verkligen snart klar! så det är högre mot toppen än botten!
ikväll blir det förmodligen grill i falkan med ett par folk som nappade på min underbara idé! det lär förmodligen vara blött och kanske till och med snö kvar men vadå elden håller oss vid liv och alla marshmallows håller oss mätta^^

ska försöka få in några kamera delar i boken nu så den är på slutspurten! hörs sen om jag hinner och kommer ihåg annars hörs vi antingen innan eller efter jag far till umeå imorgon (!!!!!) =) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0