vad vet du om månljuset

dammtorka? check! städa garderoben? check! fixa naglarna? check! engelskauppsatsen? check! ut och gå? check! diska check!
enbart några få mattetal kvar som jag tänkte ägna mig åt snart men annars tycker jag att jag har varit ganska duktig idag :-) och det känns riktigt härligt faktiskt!

även lagt in bilderna från kameran när jag försökt vara lite media..
image44image42image45image47image46
...och ni ska observera försökt vara media!
allt jag kommer önska mig i jul är iaf en systemkamera och om jag inte får det säljer jag typ allt jag äger och köper en egen! exakt så mycket vill jag ha en!

men nu ska jag göra klart matten så jag får checka den också så småningom :-) ha en fortsatt bra kväll!
puss och over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0