the world spins madly on

jag saknar innebandyn jätte jätte jätte jätte jäääätte mycket nu :( jävla helvette att jag var tvungen gnälla över mina knän :( det var ju bara att bita ihop tills man var tvungen opperera och allt blev som nytt igen.. varför gjorde jag inte det för? sen saknar jag vintern och isade planer så man kan slita fram skrillerna från garderoben och ge sig ut som bambi själv ännu ett år! det suger ju bara att skol hockeyn var förra året och att vi skämde ut oss helt och inte får göra om det för det var typ det ballaste jag gjort under hela nian iaf! men även om jag vill ha vinter så vill jag inte ha det kalla! det värsta som finns är när man fryser om fötterna och att dom aldrig blir varma igen eller när det blåser så det sticks i hela ansiktet men det är ju smällar man får ta helt enkelt :)



- - - - - - - - - - -
jag är för snäll helt enkelt för nu bytte jag bort mitt pass i helgen till lisa bara för att hon skulle kunna få fara på hockeycup nästa helg och hon lät så gullig när hon ringde... fan... jag som var lite peppad på att jobba eftersom jag inte har jobbat på hur länge som helst för att jag var tvungen ställa in förra gången pga begravningen.. åååh det ger ju inget att jag ens står skriven som anställd där för jag får ju aldrig nått pass! jag tror inte han gillar mig längre heller för jag sa att jag inte kunde i helgen när han ringde i helgen heller (nova var ju på fredagen) så jag är väll inte toppad längst upp nu precis; "jobbar aldrig och tackar inte ja till erbjudanden. undra när vi ska få se henne nästa gång då?" bläbläbläblä jag ska skriva in mig på precis alla helger jag kan nu nästa helg för jag måste ha pengarna för lönebeskedet kom idag för helgen för längelängesen när jag jobbade - 400 någonting bara för att skatten har börjat dras nu! åhåhåh (.....jag skulle inte ha svarat när lisa ringde=/)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0