stop and stare

vad är min dröm och vad vill jag göra med mitt liv? det är iaf nått jag inte har en aning om just nu och då är det så att jag typ får panik! okej det är tre år kvar innan jag riktigt kan få panik men iaf! har jag valt rätt linje ens? vad vill jag göra sen och vad har jag för möjligheter efter domhär tre åren?
vi var på en föreläsning idag, eller två egentligen och det fick en att tänka bara! dom berättade hur dom hade lyckats från ingenting eller från att vara en riktig idiot. dom hade verkligen tagit tag i sitt liv och det känns som det inte finns en enda möjlighet till att jag skulle kunna starta ett eget företag eller nått sånt.. det finns bara inte!

det jag tänker börja med om jag ska komma någonstans det är att skaffa självdeciplin så jag kanske bara slutar vilja saker utan att jag verkligen gör dom! (men när jag tar tag i det det är ju en annan sak)



kanske spelningslistans bästa låt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0