pumpkin

(förlåt maja att jag inte har skrivit på två dagar nu:-)) 
ikväll? hmm mamma kommer iaf hem nångång så måste börja städa snart.. inte allt för kul ändå. men sen vet jag som inte, emma kommer nog snart hem från umeå och måste låna ännu mer pengar för att hon ska kunna klara kvällen. det förvånar mig inte enslite, det förvånar mig mer om hon inte vill låna fakstiskt! men iaf.. sandra ville att jag skulle förlja henne och några när dom ska festa, "tidig förfest för lördag", men jag vet som inte känns bara drygt för jag ska ändå inte dricka men vi för se om det inte kommer upp något ballare då har jag väll inget val antar jag ;-)
sen så har vi ju lördag; halloween festen! ingen vet om man ska klä ut sig eller inte och om man nu ska det så har jag inte ens en liten aning om vad jag ska sätta på mig fast det har jag även om man inte ska klä ut sig heller men.. åh vad jobbigt det blev alltihopa för jag ska inte dricka då heller hade jag tänkt och då tänker jag inte lägga ut pengar på nån jävla dräckt heller så jag är lite kluven om det ens bli något som helst halloween firande iår för min del. eller iofs om jag inte ska fara på lördag kan jag ju alltid äta med hos pappa där det tydligen ska vara lite party men aja.. det kändes inte heller allt för taggande!? inget känns allt för taggade men man måste ju! så är det bara! det spelar ingen roll längre det är bara att bita i det fruktansvärt äckliga sura äpplet - tugga och svälja!
men den som lever får se hur jag löser allt. jag kan ju hålla er uppdaterade hur allt blir nu till helgen och allt detdär.. det ordnar sig - det gör det alltid! (?)
dax att dra fram dammsugaren och diska undan disken sen kanske till och med gå i duschen och se ett till avsnitt av desp. den som lever får se ;-D over and out

ps. någon som kan hjälpa mig att skaffa en bakrund? jag förstår inte speciellt mycket av koderna så ja. vore guld faktiskt om nån kunde hjälpa lite :-) tack på förhand!

Kommentarer
Postat av: Anonym

lugnt elle :-)
men det ska inte upprepas!
/majsii

2007-11-01 @ 02:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0