$

jag lägger bankkortet på hyllan nu ett tag! typ en månad! lite mer än tre tusen har farit på elva dagar och det kommer bli mer med tanke på att jag jag ska klippa mig på måndag sen är det nova nästa helg som kostar för mycket. har inget att sätta på mig än då heller men jag vet fan inte om jag har råd att fara längre.. jag mår typ dåligt för det här och just därför tänker jag nästan lämna tillbaka koftan jag köpte idag som jag kollat på hur länge som helst.. ååååååååååååååååååååååååååååh varför föddes inte jag med en mamma som designer och en pappa som bara laxade fram pengar hela tiden!?
alltså jag hatar att ha pengar för jag kan inte hantera dom :( det blir att boka in jobb hela nästa månad typ så jag kanske tar igen allt för snart har jag gjort slut på allt för mycket på allt för kort tid och det måste tas igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0