du har inte en aning

ledigheten bara sköljer över mig imorgon ;-DDD det känns allt för skönt nästan!
men jag ska vara duktig iaf;
> vakna - ut och gå - sjukt god frukost
> dusch
> uppsats och matte
inte illa för att vara mig men det blir väll ändringar imorgon så det inte bli nån gång eller nån nyttig frukost och kanske inte ens matte men uppsatsen har jag inget val med för den ska skickas in imorgon!
fredagen är inte heller allt för ansträngande; idrott till 09.30 sen börjar min andra lektion 13.10 ;-PP vääärt? svar nej. men sen är det lov och jag sover mig genom veckan och närmar mig inte ens av anderstorp ;-) ska bli jävligt skönt faktiskt:)

men har inget att säga egentligen så nu ska jag få nån att vara uppe med mig ett bra tag ikväll ;-D så vi hörs! over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0