badhairday?

den femtonde är det dax igen; jag sätter mig i frisörstolen!
mitt hår nu är nån typ av nicole richies hår ungefär som när hon hade page men jag vet som inte.. det är som så trist? jag funderar på att klippa som victoria beckham ungefär men det har alla? känns det så ball nu när precis alla går runt och ser likadana ut i håret? någon typ av victoria eller rihannas page. okej dom är ju jävligt snygga i håret båda två men jag själv tycker beckhams frisyr är betydligt snyggare men jag vet som ändå inte. antingen behåller jag mitt tråkiga och låter det växa för att inte vara en i mängden som går runt med page eller så klipper jag en snyggare page eller så gör jag en gynning och sätter i löshår för flera tusen som jag kan ha nån månad innan det är för risigt eller att jag bara har tre långa hårstrån kvar..
hmm..... lite hjälp tack! 




ross copperman - thet'll never know
one republic - stop and stare

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0