att jag tänker på dig precis just nu

lov lov lov loooov underbara lov ;-)) sista dagen inför en hel vecka då jag bara ska göra allt utom nått som har med skolan att göra! fan vad nice alltså ;-DD tog en sovmorgon imorsse också för när väckaren ringde vid halv åtta och jag kollade ut genom fönstret så var allt jag ville bara att somna igen så då tog jag tag och gjorde det :-) vi hade ändå bara idrott på morgongen sen började våran andra lektion 13.10 såatt det gjorde inte allt för mycket att jag missade superstar faktiskt ;-)
ska nog på ica snart för att köpa det jag ska ha med mig till jenny ikväll ;-DDD vi hörssssssss!

det är så logiskt alla fattar utom du
du har inte en aning
du har inte en aning aning
det är så logiskt alla fattar utom du
du har inte en aning
att jag tänker på dig precis just nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0