and big girls dont cry!

det som känns att det fattas i livet just nu är en pojkvän, minst en miljon, varmt väder, utlandet ett antal veckor  och november- jul- och sommarlov! det skulle göra så jävla mycket!
kan ingen som jag vill komma och knacka på min dörr eller skicka ett sms eller NÅGONTING och säga "jag är kär i dig"! det vore så jävla fint! (lite oth över det hela) sen kan jag bara gå på stan och hitta en oskrapad trisslott där jag vinner 25 miljoner i 25 år så jag kan köpa mig ett varmt land och be skolan dra åt helvette så jag har lov jämt och jag kan köpa mig en utbildning när jag känner för det om jag kommer på att jag behöver en!
det vore hur underbart som helst om det bara hände men det är inte så i verkligheten.. jag vill ha det som det är på film! jag vill bara att nån ska stå där helt plötsligt utan någon som helst förvarning alls! jag vill ha det som i oth!!!!!!!! men det är klart att det aldrig kommer hända. det händer bara alla andra det händer inte mig!
nu ska jag gå och negga nån annanstans för här kan jag ju fan inte ruttna, inte nu iaf!

HOROSKOP: 18 - 31 oktober 2007

KRÄFTAN 22/6-22/7

Du bli osams med en vän eller kollega och det är inte särskilt roligt, men på alla andra sätt blir detta två fina höstveckor. Du lyckas bra med det mesta du gör, du känner dig riktigt på hugget - dessutom har du tur i kärlek. Njut av höstromantik och mörka, sinnliga nätter.
kärlek/sex: 4
kul/nöjen: 3
tur/pengar: 4

jag vet inte vad jag ska tro om horoskop längre för det där sista märker jag då aldrig av längre! blä!

image22image30
image32
men jag tackar för igår ännu en gång! det var det bästa jag gjort på länge ;-))
i hope you know i hope you know
that this has nothing to do with you
i'm feeling blue let's work things out cos i don't know what to do
and i'm gonna miss you like a child misses their blanket
but i've got to get a move on with my life
that's just the way it has to go
and big girls don't cry
don't cry, don't cry, don't cry

Kommentarer
Postat av: Anonym

ALLA ÄLSKAR OTH!!!

2007-10-21 @ 00:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0