:) / :(

igår blev lyckat (även fast det var bland det pinsammaste jag har gjort och att jag såg ut som en pedofil hela jag) och det är huuuur skönt som helt att veta att du är hemma igen :)
det tackar vi för!
/
dagen har inte varit lyckad känns det som? men det är kanske bara för att jag är så himla trött jag kan som inte komma på nått som får den jätte fel förutom mina kassa spelningslistor på ipoden och det sura vädret.. eller jo justja! fyra av mina knappar på den nya mobilen har spruckit så lämnade in den idag och kommer väl inte få tillbaka den på år och dagar nu så jag kommer alltså ännu en gång leva med äckliga Z600........ det är ju enbart pinsammmmmmt! fy
krya på dig älskling! jag kommer knappt klara mig utan din förtjusande närhet
 
 
 
...och nu regnar det igen
men vi är ju inte gjorda av socker så vi måste väll överleval en höst till
peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0