sweet miss blue

(hej maja, fin kommentar)
inte speciellt bra dag iaf.. vill du ha några exempel? nähä men du har inget att säga till om så du får dom iaf!
1. dom tog bort våran sovmorgon, vem gör något sånt?!
2. nya istiden är påväg och solen kommer aldrig mer gå upp
3. två kap. efter i matten och imorgon har jag prov, eller så kallat "läxförhör" och jag fattar määängder!
4. engenskaläxa spolade fint över mig från ingenstans
5. jag slutar aldrig frysa
det är bara onsdag imorgon och jag orkar verkligen inte! onsdag är den drygaste dagen ever och jag vill helst ha lördag imorgon men det lär jag väll knappast få :( åhåhåh! jag är inte speciell posetiv mot allt idag men det kanske ni ser.. jag vill att det ska vara imorgon kl. 16.00 så jag kan få sluta min dag på atorp och sen fara hem sen fara och träffa amanda!
6. svenskaläxa som ingen har en aning om vad det är för nått
7. jag har ingen mat hemma som jag vill ha så jag lever väll på fil tills mamma är hemma igen på torsdag.. fan äckligt
jag skulle kunna fortsätta hur länge som helst men som ni kanske förstått har jag inte tid utan jag måste plugga arslet av och hinner därför inte med er så mycket längre för jag måste leta fram pengar också så jag kan muta emma att köra mig till och från skolan imorgon och torsdag för jag vägrar att cykla! det finns inte ens längre!

aja, matten och allt det där väntar! hejdå

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack :*:*
vart är det fina svaret;)?

2007-11-14 @ 14:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0