(N) nr2

visst är det klart att jag blir sjuk och får feber!!!!!!!!!! fucking jävla great! åh :( nu måste jag för det första dansa med alla 92or nästa år eftersom jag inte fick fara bara på dansen för mamma.. och inte kunna äta tills dethär är borta, jag lever på kräm och nudlar enbart för inget annat kan jag svälja..
sen sov jag som en katt inatt för jag vaknade typ varje timme av att jag drömde att det spelades jätte hög musik och att basen typ sprängdes, basen var mitt huvud!
jag blir nästan aldrig sjuk och när jag väl blir det är det på helgen och lov! när jag inte har tid att vara sjuk!
...jobbigast känns att jag måste dansa nästa år istället... själv!

vi hörs säkert sen också med nått ovärt inlägg med tanke på hur mycket jag kommer göra idag.. tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0