men pyss

råmysigt! jag vaknade och kollade upp mot fönstret och det såg bara grått och trist ut sen ställer jag mig upp och vad ser jag? JO SNÖ ÖVERALLT! hela bader var snötäckt och allt låg vitt! även fast jag hatar vinter för att det blir så kallt så känns det skitmysigt! okej att cykla till sanna ikväll kanske inte blir så mysigt men vadå det är sånt man får ta för snart är det jul och då ska det vara snö sen är det mysigt att det bara är snö! snö snö snö snö snö! så nu har jag sagt det mer än en gång så nu länar jag det ;-) SNÖ
jag måste snart hoppa i duschen väldigt snart så jag kan börja försöka få fram mina skador innan andra avenyn börjar för jag måste verkligen se det eftersom jag har missat alla avsnitt i veckan och det är sånt som är förbjudet egentligen! men det ordnar sig! får väll sminka mig i rummet om mamma kollar bort :$ ops! ikväll blir nog nice och förlåt ida för att jag inte är med er men ring mig ikväll så kommer jag till stan eller någonting ;-))
och nej maja du ska inte ta med några jävla jeans! alla andra kommer ju också se ut som helvetten så måste du negga så förbannat!?

SNART KAN VI GÖRA SNÖÄNGLAR OCH HA SÅDÄR JÄTTE MYSIGT MYCKET KLÄDER
AAAAAAAAAAAAAH :-D allt är så mysigt och det blir skitfint!!!! woho!
ses i graven ikväll ;-)) pyss!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0