logiskt?

jag tror det är dax att ta bort dig på msn snart så allt blir fint igen :) ditt nummer kanske ryker också för då är det ju verkligen upp till dig och det vore lite skönt! vi ser hur jag gör men jag är sugen att radera faktiskt :)

jävligt skön dag faktiskt, lite långtråkig men annars så :)! känns nu som klockan typ är sju men jag får vänta några timmar på det :) ska se andra avenyn och skriva träningsdagboken ikväll, det är planerna nu iaf sen får vi ju se!
mat väntar - over and out

psst.. det börjar vara daxatt bjuda nu igen snart va?
lugn bara lugn :) det kommer!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad ska det vara bra för elin?!??!?!

2007-11-18 @ 20:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0