jag är less

åh, gud det gör så ont att något så nära kan vara så långt bort 
less less less less less
amanda jag vet vad du tänker på fredag och du får höra av dig snart för jag tänker inte fara dit så lägg ner! men hör av dig iaf :)

alltså det är så sjukt kallt ute nu! först imorsse så hade mitt lås på cykeln frysit ihop och som tur var så var mamma hemma än så hon fick skjutsa mig sen när jag skulle gå hem när jag hade slutat; DET VAR BARA SJUK! hur fan kan det vara så kallt nu när jag cyklade till stan från amanda i lördagskväll i leggings utan större problem!? klockan var typ bara halv tre när jag började gå från skolan också och ändå fruktansvärt kallt!
sen är jag sjukt trött och jag kommer typ bli sjuk (peppar peppar ta i trä!) och det tänker jag inte gå med på för jag MÅSTE jobba på lördag om jag ska kunna fortsätta få in pengar utan att få gänga med nån burkis vi har i stan! bläbläbläbläbläblääää OKEJ? bra! snyggt! fint!!!!!!! justja, jag är less ja som ni kanske märker

hörs sen! over and out


Kommentarer
Postat av: amme

men elin :( :( men jag kanske ändå kan vara med dig? :$

2007-11-07 @ 17:34:08
Postat av: Anonym

jag ska vara med er :$

2007-11-08 @ 08:37:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0