it's time to make a move

du är tillbaka på msn och ditt nummer verkar jag ju redan kunna..... åh! du åker nog snart på msn igen så jag slipper störa mig och vara jobbig (men då är du väll tillbaka max två dagar efter igen..)

jag har inte allt för mycket att säga idag förutom att jag börjar 12.55 imorgon, sjuuuukt skönt! ska sova till typ elva sen kanske förbi stan en snabbis och köpa hårfärg. röd? hmm ska tänka på detdär ett tag till så jag inte måste färga om det direkt efter ;) men det ordnar sig!
jag jobbar på att kunna bjuda snart och som det verkar kommer det bli fall out boy typ för det är mest deras låtar som snurrar på itunes nu! men vi ser ju :)
nu ska jag ringa emma och säga att hon kommer hem med glass åt mig :) over and out

Kommentarer
Postat av: ¤¤

alltså ger det ingenting att du tar bort kontakten =)

2007-11-20 @ 16:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0