hej a

amanda färgade mitt hår idag för hon kunde inte hålla sig till på lördag och när vi hade hett i färgen ville jag egentligen bara springa till lejonströms och hoppa ner! det såg så jävligt ut att det var bara hemskt! men hihihihi det blev ganska fint och mamma tyckte också att det blev fint :$ (REDHEAD) h3h3 nu måste jag bara hitta någon av mina vänner som jag låter klippa mig för på onsdag ska jag och emma tydligen och ta korten till allas julklappar. bara för att jag är den mest fotogentiska människan i världen så har jag ju ingenting att oroa mig för..... NOT! men det ordnar sig :) det värsta som kan hända är ju att hela min släkt får varsitt sjukt snyggt kort på mig men det är ju lungt antar jag ;) bara dom inte sätter upp det!

nu hinner jag inte skriva allt för mycket mer för jag måste övertala mamma att få se grey's istället för fotbollen nu (a) over and out!
(ps. jag är glad att du hörde av dig! men bara som en hemlis)

uppdatering
 
snabbtog en bild så ni ser ungefär skillnad, there you go! tjing igen!

Kommentarer
Postat av: slu

gu så fint ;-D

2007-11-22 @ 12:41:22
URL: http://slu.blogg.se
Postat av: Anonym

jag gjorde det :}

2007-11-22 @ 16:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0