everything is nothing without you

¤¤ är less på dethär nu och vill ha nått nytt! men jag är ledsen ¤¤ det finns inte allt för mycket att säga.. livet flyter på som vanligt fast har kanske ett litet plus just nu (:$) men jag vet som inte hur det blir med det men man kan ju alltid hoppas:)
skolan har fått en ny vecka och jag kan inte säga att jag hatar våran engelska lärare, för hata är ett väldigt starkt ord, men jag ogillar hon fruktansvärt mycket för hon är slö med läxor!!! jisses! men annars är allt som det brukar ungefär? kylan tar död på mig varenda morgon jag ska dit - har nån/några lektioner - lunch - har nån/några lektioner - kylan tar död på mig varenda gång jag ska hem.. det är en typisk dag och dethär med vinter är jag redan less på för längesen för balder spolas aldrig och det är ändå för kallt att åka..
dagarna går bara runt runt nu men det är väll som vanligt då?
hörs nog kanske mer sen! over and out

image66

ps. ANDRA IKVÄLL =D=D=D men... vad har hänt med tony? :( ds.

ps2. jag behöver hjälp.. någon låt som beskriver frosseri och girighet? ds2.

ps3. kan någon styra upp min design????? ds3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0