clumsy

jag har inte sett min kära vän amanda nu på ett tag (och inte dig heller maja jag vet..) och därför tog jag tag i det och bjöd med amanda på fika på onsdag :$ h3h3 jag saknar dig nästan lite ytte pytte :$ men bara ytte pytte!
oth började för ett tag sen och nu sitter jag och ser det :) jag måste skaffa s01och s02 till datorn så jag kan ha maraton med sandra (?) snart och lipa floder =D=D nämen det är mysigt och det ordnar sig:)
jag kanske skriver nått sen ikväll också för denhär datorn är så kass att jag orkar inte med den mer :)
over and outtttttt


jag blev lite varm och röd om kinderna :$ genne genne
can't help it, the girl can't help it!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe du saknar mig skitamke :$
du blev RÖD :D

2007-11-13 @ 20:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0