but who am i to dream?

dreams are for fools, they let you down..
kom hem för ett tag sen nu bara och är inte allt för taggad på att göra matte men jag måste! är två lektioner bakom (A) ooooooooooops! nämen det är bara kerran som har damp och är hur stressad som helst så jag måste väl kanske göra det så jag kan ha "läxförhör" (dvs prov) på onsdag.. alltså typ mp har inte ens haft provet än (tror jag) och vi är på kapitlet före dom och vi ska vara klara med det på onsdag! jag far rent nå illa
jag är sugen att träna ikväll? om det inte blir allt för kallt kanske jag tar mig ut och gör nått åt allt. vi ser ju! :)
see you later aligator :) over and out




precis så! ^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0