bättre dag

satans dryg dag idag fast nu är allt skolarbete för veckan avklarad skulle jag tro iaf för imorogn har vi bara media matte och mentortid (slutar tolv (Y)) så då är det ju lungt sen på fredag ska vi dansa i typ tre timmar, genne genne :$, sen har vi typ bara media ett tag för vi lär nog inte ha hela iaf sen har vi svenska sen är det helggggg ;D lovelove! vad händer i helgen ens? maja ville att vi skulle gänga nån dag iaf och det ska vi plömman! jag lovar:) sen så kommer jag inte säga mer än att pontus är min lover till dig ;) braaaaaahey ses! ska göra mig klar sen börja gå mot wayne's för att träffa amanda:) over and out (Y)

(om du bara kunde skriva till mig nåååååågon gång utan att jag gör det först.. vore fint om jag bara kunde logga in och du skrev ett litet hej :$ och gärna med en ":$" också! eller att jag bara fick ett litet sms eller att du ringde.. jag ska inte ens försöka mer nu, det här upp till dig!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0