ännu ett ovärt inlägg

ingen feber när jag vaknade där vid tio men nu känner jag att den nästan kryper tillbaka litegrann igen, men bara lite! men det är bara att droga ner sig på alvedon och sova snart som gäller så jag kanske är på benen imorgon och för att inte tala om måndag :) jag måste nästan vara frisk på måndag för annars är det typ kört på röst och rörelsen men det ordnar sig :) känns nu som jag vill spy för att jag inte ätit någon riktig mat sen i onsdags men annars är det ändå lite på bättringsvägen måste jag säga :)
jag och amanda ska ut och resa sen till jul också men vars har vi inga planer på än men det blir hoppas jag och näst helg blir det happaranda så det kan köpas massvis av våra efterlängtade skor (vi vill ha likadana..... och maja har redan ett par.... tusan!) och sen kan man köpa lite julklappar på ikea också :) det ordnar sig!

hoppas ni läser dethär nu och fattar varför jag blev irriterad; men kommer inte femton stycken om man från början fått höra ni ryms inte! då kommer man hellre inte alls än att komma för många! bra då vet ni det till nästa gång och då behöver ni inte ens komma för jag orkar bara inte med det

det ordnar sig, det gör det alltid!
hörs nog imorgon lovers! over and out


Kommentarer
Postat av: Anonym

:*

2007-11-18 @ 11:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0