amanda e

mina fötter gör ont och jag har inget att äta ikväll. vad händer ikväll ens?
pappa och lena ska på julgalan och linnet är redan där för att hon ska servera så jag är snart hemma utan mat och utan sällskap. eller irma är hemma men hon är inte så pratglad.. kul kul kul! amanda vars är du? om folk bara kunde ringa mig eller gå in på msn och säga typ "hej jag bjuder dig på både mat och sällskap ikväll" för pappa hade helt glömt att jag ens skulle äta ;-))
love life nu alltså om jag skulle sova typ en timme tills nån ringer och väcker mig och berättar hur kul jag ska ha ikväll sen hoppar jag bara i duschen sen äter jag nått kanske sen kommer nån eller så far jag ut till nån gullig.
aja vi hörs! over and out
(babylove vars är du?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0