alla som inte dansar är våldtäktsmän

ännu en torsdag med tidigt slut ;-DD allt för skönt nästan! och imorgon blir nog inte heller allt för jobbigt tror jag för jag har bara idrott, mp och svenska och av det är det bara svenskan som är hard work work och det är inte heller allt för hard^^ våran film borde bli klar imorgon på mpn tycker jag nästan och den är så fruktansvärt dålig men annars är allt lungt ;) vi har fan gjort det bra annars!
imorgon ska jag till min lover a så jag kanske inte skriver nått imorgon för jag lär nog kanske fara dit direkt efter stan som jag ska löpa förbi efter skolan sen bjuder carina på mat och sovplats :$ hihihi sen upp senast sex på lördag för sju ska vi sitta i bilen för att fara och hitta mina och amandas loverskor :) men dom finns inte längre ens tror jag... cry me a river
AJA nu ska jag börja städa innan alla börjar komma hem från skolan och in på msn. tjingannn

image72

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0