9 crimes

imorgon kommer nog bli kung (Y) allt jag behöver nu är egentligen en vit skjorta och att mina blåmärken blir verkliga! jag satt nyss och försökte åstakomma några men jag vet som inte om det blir allt för verkligt utan att jag bara ser skitig ut. det kommer ju måsta ägnas några timmar åt det imorgon iaf men det ordnar sig ;-DD det gör det alltid!
maja kommer vara sjukt ful iaf and i cant wait :-)) vi köpte bara sjuka grejer åt hon idag och allt blit så himla fint tror jag ;-D bara ingen kommer och har skittråkiga kläder för då blir jag nästan irriterad, fast det kommer ju bli jag som blir den tråkiga om det inte går vägen med min sminkning imorgon för jag har egentligen inga speciella kläder :-( men det ordnar sig ;-DDDDDDDDDD
ni lär väll få se bilder sen ;-D men vi hörs mer imorgon! pyss & over and out

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag ska iaf ta med mig jeans som jag kan ha sen bara så du vet :$
/m

2007-11-03 @ 02:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0